• ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • EMAIL

| Καιρός στην Αθήνα: 28°C - Eνημέρωση: 16/06/2025 3:50 pm

H Ελληνική Σελίδα του Σαολίν
H Ελληνική Σελίδα του Σαολίν
  • ENGLISH
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΝΕΑ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΚΟΥΝΓΚ ΦΟΥ
    • Οικογένεια στις κινεζικές πολεμικές τέχνες
    • Το Κουνγκ Φου στη σύγχρονη Κίνα
    • Η Διάβρωση Της Παράδοσης
    • Το Ιερό Μονοπάτι του Σαολίν Κουνγκ Φου
    • Ποίηση σε χαρτί σε σχολές Σαολίν
    • Σαολίν Κουνγκ Φου: Παγκόσμια Κληρονομιά
    • Η Τεχνική Παλάμη Του Βούδα
    • Γροθιά του Ματιού του Φοίνικα
    • Η δύναμη της Γροθιάς Τζίντζερ
    • Σιδερένια Δαχτυλίδια στο Σαολίν Κουνγκ Φου
    • Ουσία Της Πολεμικής Ηθικής στο Σαολίν
    • Αποκαλύπτοντας τον Πολιτισμό Σαολίν
    • Η έννοια του όρου Κουνγκ Φου
  • ΡΟΟΥ ΤΣΟΥΑΝ
    • Αποκαλύπτοντας το Τσαν Γιουάν Γκονγκ
    • Η Ουσία του Κέντρου της Καρδιάς
    • Σουνγκ Κουά στο Σαολίν Ρόου Τσουάν
    • Η Ουσία του Τα Γιάο
    • Εξασκήστε Σωστά το Σαολίν Ρόου Τσουάν
    • Τα μυστικά του Σαολίν Ρόου Τσουάν
    • Ξεκλειδώνοντας την ουσία του Ταν Τσιίν
    • Η κίνηση Τύλιγμα του Μεταξιού
    • Οι 8 Μέθοδοι του Ρόου Τσουάν
    • Βαθιά Οφέλη του Διαλογισμού
    • Η αρχαία τέχνη του Zhan Zhuang
    • Σαολίν Ρόου Τσουάν Ιατρική και Υγεία
    • Μεσημβρινός του Τριπλού Θερμαστή
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • Ο Δάσκαλος Κατακαλαίος Δημήτρης
    • Ο Δάσκαλος Δελής Γεώργιος
    • Η Δασκάλα Αντωνίου Ευσταθία
    • Ο Δάσκαλος Κοκκάλας Λάμπρος
    • Ο Δάσκαλος Άντριου Μπάννερ
    • Ο Δάσκαλος Καπατσούλιας Παναγιώτης
    • Ο Δάσκαλος Σταυράκος Μάριος
    • Ο Δάσκαλος Βασιλόπουλος Ιωάννης
    • Η Δασκάλα Σταυρίδου Αλεξάνδρα
    • Ο Δάσκαλος Μαλεβίτης Δημήτρης
    • Η Δασκάλα Λιαροπούλου Θεοδώρα
    • Η Δασκάλα Φερωνίκη Γκάγκωση
    • Η Δασκάλα  Παϊπάτη Χρυσή
    • Η Δασκάλα Μπογράκου Δανάη
    • Ο Δάσκαλος Κουφόπουλος Αντώνης
HOT NEWS
  • Λουτρό Του Βούδα Στο ΕΠΟΣ
  • Το ΕΠΟΣ στο Συνέδριο και Roadshow της Huawei
  • Αξιολόγηση Αποφοίτων του Κ.Σ. Αριστόμαχος
  • Επιτυχής Αξιολόγηση Για Τον Αριστόμαχο
  • Το ΕΠΟΣ Στο 12ο Φεστιβάλ Ίσθμια
  • 3ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Πολεμικών Τεχνών
  • Διαλογισμός και προσευχή για τα Τέμπη
  • Βραδιά των Άσσων 2024
  • Κομβική Στιγμή Για  Τον Άνεμο
Σας Υπενθυμίζουμε πως ο παρών ιστότοπος υπόκεινται σε Δήλωση Αποποίησης Ευθύνης και Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ["shaolin.org.gr"]
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

格斗运动和暴力
Πολεμικές Τέχνες και Βία

Πολεμικές Τέχνες και Βία


Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια συνεχής συζήτηση γύρω από τη συσχέτιση μεταξύ πολεμικών τεχνών και βίας, ιδιαίτερα όσον αφορά τα παιδιά που ασκούν μαχητικά αθλήματα. Οι ανήσυχοι γονείς συχνά εκφράζουν την ανησυχία τους για το ενδεχόμενο τα παιδιά τους να γίνουν πιο επιθετικά λόγω της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες όπως το Kαράτε, το Κουνγκ Φου ή το Tαεκβοντό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να καταρρίψουμε αυτήν την παρανόηση και να κατανοήσουμε το ευρύτερο πλαίσιο στο οποίο εκδηλώνεται η βία στην κοινωνία μας.

Στους γονείς που αντιμετωπίζουν αυτές τις ανησυχίες, πρέπει να αναφέρουμε πως: τα μαχητικά αθλήματα δεν αποτελούν πρόσφορο έδαφος για βία. Αντίθετα, μπορούν να ενσταλάξουν την πειθαρχία, τον αυτοέλεγχο και τον σεβασμό στους ασκούμενους, ιδιότητες που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τη βίαιη συμπεριφορά. Η λανθασμένη αντίληψη προκύπτει από την αδυναμία να γίνει διάκριση μεταξύ του ελεγχόμενου περιβάλλοντος της εκπαίδευσης πολεμικών τεχνών και του χαοτικού πεδίου της αληθινής βίας.

Η βία διαπερνά διάφορες πτυχές της κοινωνίας μας, εκτείνοντας πολύ πέρα από τη σφαίρα των πολεμικών τεχνών. Παραμονεύει στις σκιές των δρόμων μας, στην ιδιωτικότητα των σπιτιών μας, στους αγωνιστικούς χώρους, ακόμη και μέσα σε εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οι βαθύτερες αιτίες της βίας είναι πολύπλευρες και πολύπλοκες, που συχνά πηγάζουν από κοινωνικές ανισότητες, έλλειψη ευκαιριών και αναποτελεσματικά συστήματα υποστήριξης.

Σκεφτείτε τη δυσάρεστη πραγματικότητα των τροχαίων συγκρούσεων, όπου τα περιστατικά οδικής οργής μπορούν γρήγορα να κλιμακωθούν σε βίαιες συγκρούσεις. Μέσα στην οικογενειακή μονάδα, η ενδοοικογενειακή βία συνεχίζει να μαστίζει αμέτρητα νοικοκυριά, αφήνοντας μακροχρόνιες ουλές στα θύματά της. Ακόμη και μέσα σε φαινομενικά αβλαβή περιβάλλοντα, όπως οι αθλητικοί χώροι, μπορεί να προκύψουν περιπτώσεις επιθετικότητας και εχθρότητας, αμαυρώνοντας το πνεύμα του υγιούς ανταγωνισμού.

Επιπλέον, η βία στα σχολεία παραμένει μια πιεστική ανησυχία, με τον εκφοβισμό και τις σωματικές διαμάχες να διαταράσσουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον και να θέτουν σε κίνδυνο την ευημερία των μαθητών. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι η τάση για βία δεν είναι αποκλειστική για κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή πειθαρχία, αλλά είναι μάλλον αντανάκλαση ευρύτερων κοινωνικών κανόνων και στάσεων.

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, μελέτες έχουν δείξει ότι η συμμετοχή σε αθλήματα και τέχνες μπορεί να χρησιμεύσει ως προστατευτικοί παράγοντες κατά της παραβατικής συμπεριφοράς μεταξύ των ανηλίκων. Η ενασχόληση με δομημένες εξωσχολικές δραστηριότητες παρέχει στους νέους την αίσθηση του σκοπού, του ανήκειν και της αυτοεκτίμησης, μειώνοντας την πιθανότητα να εμπλακούν σε αντικοινωνική συμπεριφορά.

Η αντίληψη ότι η καταπολέμηση των αθλημάτων γεννά βία καταρρίπτεται περαιτέρω από το γεγονός ότι πολλοί διάσημοι πολεμικοί καλλιτέχνες ενσωματώνουν αρχές ειρήνης, αρμονίας και μη επιθετικότητας. Για αιώνες, οι πολεμικές τέχνες τιμούνται όχι μόνο για τις πρακτικές τεχνικές αυτοάμυνας αλλά και για τις φιλοσοφικές τους βάσεις, δίνοντας έμφαση στην ηθική ανάπτυξη και την προσωπική ανάπτυξη.

Στον πυρήνα του, το ζήτημα της βίας ξεπερνά τα όρια κάθε μεμονωμένης δραστηριότητας ή επιδίωξης. Αντίθετα, απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση που αντιμετωπίζει τις συστημικές ανισότητες, ενισχύει την ενσυναίσθηση και την κατανόηση και προωθεί θετικά πρότυπα. Αντί να δαιμονοποιούμε τις πολεμικές τέχνες ή οποιαδήποτε άλλη μορφή σωματικής δραστηριότητας, πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας στη δημιουργία ενός πιο περιποιητικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για να ευδοκιμήσουν τα παιδιά μας.

Συμπερασματικά, οι Πολεμικές Τέχνες ΔΕΝ είναι συνώνυμες με τη βία. Προσφέρουν ανεκτίμητα μαθήματα πειθαρχίας, ανθεκτικότητας και σεβασμού, διαμορφώνοντας τα άτομα σε καλά στρογγυλεμένα και με αρχές μέλη της κοινωνίας. Αντί να υποκύψουμε σε αβάσιμους φόβους, ας διοχετεύουμε τις προσπάθειές μας προς την αντιμετώπιση των βαθύτερων αιτιών της βίας και την καλλιέργεια περιβαλλόντων που ενθαρρύνουν την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία και τον αμοιβαίο σεβασμό. Είναι μέσα από τη συλλογική δράση και την ακλόνητη δέσμευση που μπορούμε να οικοδομήσουμε έναν ασφαλέστερο και πιο αρμονικό κόσμο για τις επόμενες γενιές.

Share


Σας Υπενθυμίζουμε ότι: Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου https://www.shaolin.org.gr, διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά και μόνο για προσωπική χρήση. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ εγγράφου αδείας του shaolin.org.gr συμφώνως προς τη Νομική Βάση περί πνευματικής ιδιοκτησίας, συγγενικών δικαιωμάτων και πολιτιστικών θεμάτων και κυρίως του Ν. 2121/93, αρ. 66Α ή νεωτέρου αυτού. Παρακαλούμε σημειώσατε ότι παραβίαση των πνευματικών ή οποιονδήποτε άλλων προστατευόμενων δικαιωμάτων μας μπορεί να οδηγήσει σε αστικές ή ποινικές διαδικασίες εναντίον σας.

Ετικέτες:
Κίνα, Κινέζικο Κουνγκ Φου, Κουνγκ Φου, Αξιολόγηση Κουνγκ Φου, Πολεμικές Τέχνες, Κινέζικες Πολεμικές Τεχνες, Σαολίν, Σαολίν Κουνγκ Φου, Αξιολόγηση Σαολίν Κουνγκ Φου, Ναός Σαολίν, Δάσκαλος Σι Γιαν Τζουό, Τσανγκ Τσουν Κέντρο Πολεμικών Τεχνών

Αν θέλεις να γνωρίσεις το αυθεντικό Shaolin Kung Fu στην πράξη, ξεκίνα μελετώντας την παράδοσή του και αναζήτησε ένα κέντρο που τιμά αυτή τη φιλοσοφία.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

  • Ρύθμιση και εξισορρόπηση Τσι
    Ρύθμιση και εξισορρόπηση Τσι

    Μια ολιστική προσέγγιση για την υγεία και την ευεξία Η έννοια του Τσι [Κιν.: Qì 气], που συχνά προφέρεται ως "Τσιί", είναι μια θεμελιώδης αρχή στην Κινεζική Παραδοσιακή Ιατρική (TCM - ΚΠΙ) και σε διάφορους ασιατικούς πολιτισμούς. Το Τσι αντιπροσωπεύει τη ζωτική δύναμη ή πιο απλά την ενέργεια που ρέει μέσα από το ανθρώπινο σώμα…


  • Το Ιερό Μονοπάτι του Σαολίν Κουνγκ Φου
    Το Ιερό Μονοπάτι του Σαολίν Κουνγκ Φου

    Όχι για όλους, αλλά τέλειο για κάποιους Στα χρονικά της ιστορίας των πολεμικών τεχνών, λίγοι κλάδοι προκαλούν το μυστήριο και την ευλάβεια όπως το Σαολίν Κουνγκ Φου. Με ρίζες σε αιώνες παράδοσης, το Σαολίν Κουνγκ Φου ενσαρκώνει όχι μόνο τη σωματική ικανότητα, αλλά και την πνευματική ανάπτυξη, την πειθαρχία και μια βαθιά…


  •  Πως να Αφυπνιστώ Πνευματικά;
    Πως να Αφυπνιστώ Πνευματικά;

    Η ιστορία Πως να Αφυπνιστώ Πνευματικά; [κιν.: rúhéchéngwéikāimíng 如何成为开明], είναι από το βιβλίο “Βασική Συλλογή των 5 Σχολών” [Kιν.: wǔdēnghuìyuán五灯会元], τόμος 3, του Δάσκαλου Χουάϊ Ρανγκ του Νότιου Βουνού [κιν.: nányuè huáiràng chánshī 南岳怀让禅师]. Πλησιάζοντας τον Μαθητή του Ντάο Γι [Kιν.: Mǎzŭ Dàoyī 馬祖道 | 709 ~ 788] που έκανε καθιστό Διαλογισμό [Kιν.: zuò…


  • Δεν συνέβη τίποτα
    Δεν συνέβη τίποτα

    Η ιστορία "Δεν συνέβη τίποτα" [Kιν.: méiyǒurènhéfǎnyìng 没有任何反应] από το βιβλίο "Μοναστήρι του Νεαρού Δάσους" [Kιν.: Shàolínsì 少林寺] του Δάσκαλου Σι Γιαν Tζουό (κιν.: shìyánzhuó 釋延卓 | 1965 ~ ] Είναι μια ψυχρή μέρα και οι αδύναμες ακτίνες του ήλιου προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους ανάμεσα απ' τα σύννεφα. Δεν είμαι ο μόνος που…



Ελληνικός Πολιτιστικός Οργανισμός Σαολίν

Εξερευνήστε την Αρμονία του Πολιτισμού Σαολίν. Ξεκινήστε ένα μεταμορφωτικό ταξίδι με τον Ελληνικό Πολιτιστικό Οργανισμό Σαολίν, εμβαθύνοντας στην πλούσια κληρονομιά των πολεμικών τεχνών και των πολιτιστικών παραδόσεων Σαολίν. Ζήστε την αρμονία του μυαλού, του σώματος και του πνεύματος μέσα από καθηλωτικά εργαστήρια και συναρπαστικές εκδηλώσεις. Ελάτε μαζί μας για να διατηρήσουμε και να γιορτάσουμε αυτή τη διαχρονική παράδοση. Ξεκινήστε την περιπέτειά σας σήμερα!